Livet återgår så smått till det normala

Nu har jag jobbat i två dagar. Ok, det är inga långa dagar, men det går bättre än jag hade tänkt mig.

Dessutom så märker jag att jag mår så mycket bättre av att jobba. Fast jag får mina svettningar…

Jag tar mina tabletter, både tamoxifenfan och så järntabletten. Ska se hur det går nästa vecka att både jobba och gå till sjukgymnasten.

Jag glömmer fortfarande en hel del.. både viktiga och oviktiga grejer… trist men sant. Fast jag kommer ihåg att betala räkningar i alla fall.. bara det är strongt…

Nu börjar det röra på sig. Speciellt i min agenda. Vad hade jag gjort utan den? Då hade jag inte klarat av så mycket som jag gör idag. Fast ändå glömmer jag saker….

Jag måste skärpa mig!!! Fast jag skyller på min cytostatikahjärna…

Idag går mina tankar till denna blogg…

Andra bloggar om: , , , , , ,