Jag bara undrar hur mycket man ska ta

Idag i Aftonbladet står om Folsyra. Se här!

Detta verkar vara jättebra.. för jag vill inte få mer cancer.
När man läser detta så kommer frågorna:

Hur är det med mig som har haft cancer?
Kan jag käka dessa fast det finns en viss cancer risk?
Hur mycket ska man ta? För tar man för mycket så får man en ökad cancerrisk…

Hur stor är risken för att jag ska få tillbaka min cancer i det andra bröstet?
Eller gäller det bara dem som inte har haft cancer??

Jag vill helt enkelt ha mer studier och mer information innan jag vågar börja käka dem…

Andra bloggar om: , , ,

En kopp kaffe och en blogg

Steg upp 07.30.

Har druckit kaffe och läst bloggar.

Börjar jobba klockan 9.00.

Fick lite att göra igår nämligen. Så idag vet jag vad jag ska göra. Jag ska renbädda sängar. Det är bra träning det också. Dessutom behövs det. Fast först lär det bli till att dela ut frukost.

Det är så skönt att jobba. Fast det värker lite i armen, men det bryr jag mig inte om. Det är nya rörelser för den och då är det inte så konstigt att musklerna värker.

Nä.. tid att gå och byta om till arbetskläder…

Ps. lär blogga mer när jag kommer hem… såg nämligen något som jag måste blogga om..

Andra bloggar om: , , ,