Uppdatering av mitt liv

Igår jobbade jag mellan 7-13.30 och likadant idag. Det är kul på jobbet.. många glada skratt blir det.. för det skrattas med.. inte åt…

Har fått operationstid. Den 10 september 08.30 skall jag opereras. Håll tummarna för mig då… Vad jag ska operera.. det talar jag om när det är gjort.. för jag tycker att det är pinsamt värre nämligen…

Sonen har varit ledig från skolan idag, för de går bara varannan dag nu de här två första veckorna. Smidigt. Igår var han tydligen stissig innan han åkte iväg. För han skulle åka skolbuss första gången själv.. både till och från skolan.. När sonen klivit på så kom det en äldre kille och satte sig vidsidan om sonen.. och så hjälpte han honom.. vart han skulle stiga av och så.. snacka om bra kompisar… Fast skolan jobbar tydligen mycket med det här att man ska hjälpa varandra.. de stora ska hjälpa de små och så…

Har varit på apoteket idag och hämtat nya tamoxifen. Fick en annan sort. Så nu kan jag inte fortsätta att fylla på mitt torn. Så nu vet jag var jag ska beställa dem i fortsättningen.. att jag vill ha dem från NORDIC och inte från Merck. Fast de från Merck är mindre…

Så nu måste jag testa de här i hundra dagar..

Ha det gött… nu är det ta mig fan helg.. SKÅL!!!!

Andra bloggar om: , , , , , , ,