Jag fixade att jobba

Jag fixade att jobba 8 timmar… jag klarade av det… jippikayey… fatta vad glad och lycklig jag känner mig…

När jag kom hem stod maten på bordet… så det var bara till att vräka i sig…

På jobbet så käkade vi smörgåstårta, för en av SSK slutar idag.. så hon var jättegullig och bjöd på den…

Så en lyckad dag!

Idag myser jag

Sitter här.. har druckit kaffe och tagit min tamoxifen.

Jag myser i mitt stilla sinne… för en sak som bara jag vet om.. men jag blir glad varje gång jag går in där och ser det med mina egna ögon…

Jag mår bra av det… jag tycker att jag får det… jag blir glad… en lycka sprider sig i min kropp varje gång… som det är bra…

En annan gång så ser det inte så bra ut.. då kan jag bli lite ledsen.. men så plötsligt så är det omvänt igen… och då blir jag glad igen…

Jag gillar nämligen att ligga där jag ligger.. och ingen ska komma och tro att de ska ta min plats.. så är det bara…

Nä.. nu ska jag till jobbet, jobbar 07.00-16.00.

Andra bloggar om: , , ,