En dag på jobbet och något mycket mystiskt

som har gått strålande…

Så nu har jag pratat med henne som har hand om vikarierna.. så nu väntar jag på samtal efter den 3/9. För då kan jag börja jobba.. och jag vill jobba.. mycket!!

Så ska jag berätta om den mystiska bilen.. den har stått på samma plats under hela sommaren och den är inte avstäld.. den bara står där… Den har inte ens blivit slaktad…
Himla mysko… lite läskigt också.. för var finns den som äger den där mystiska bilen…

Nu ska jag dricka av makens goda Latte

Andra bloggar om: , , , , ,

Igår och idag

Fixade hela dagen igår. Va skönt det var. Det gick som på räls hela dagen.

Jag fixade sjukgymnastiken.. jag fixade mina telefonsamtal.. och jag fixade att jobba mellan 12-21. Inte helt fel. Glad och lycklig….

Kom hem och såg ”Morden i Midsomer”…

Fast jag hade en mycket långsökt idé om vem mördaren var… och naturligtvis så stämde det INTE…

Läste sen ett kapitel om Harry.

Maken gjorde en rolig sak igår. Han har ju börjat plugga på universitetet. Han åkte till stora staden och deras bibliotek. För att låna böckerna han behövde. Blev sur för att de inte fanns. Kollade med vårat lilla bibliotek.. där fanns alla utom en… så han hade inte behövt åka till stora staden igår… *asg*

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,