En dag på jobbet och något mycket mystiskt

som har gått strålande…

Så nu har jag pratat med henne som har hand om vikarierna.. så nu väntar jag på samtal efter den 3/9. För då kan jag börja jobba.. och jag vill jobba.. mycket!!

Så ska jag berätta om den mystiska bilen.. den har stått på samma plats under hela sommaren och den är inte avstäld.. den bara står där… Den har inte ens blivit slaktad…
Himla mysko… lite läskigt också.. för var finns den som äger den där mystiska bilen…

Nu ska jag dricka av makens goda Latte

Andra bloggar om: , , , , ,

5 svar

  1. Konstigt att den har fått stå i fred! Glömmer man en cykel vid busshålplatsen i vår lilla håla är det inte säkert den är sig lik nästa dag. Om den nu står kvar…

  2. Ja.. vi tycker att det vilar ett mysterium över den här bilen.. har inte tänkt på det förrän vi prata om den på jobbet.. och när de sa det så stämmer det…

    Jag trodde att det var någon som jobbade där jag jobbar.. för bilen står ju där.. och de har så olika arbetstider….

    Kram Pys

  3. Ingen strålning här, bara Strålande jobbat Pys!

    Pöss

  4. Läskigt med bilen. Säger som Znogge, konstigt att den får vara ifred! Men en vacker dag kommer lösningen får vi hoppas.

    Tack för dina värmande ord!

    Kram

  5. Vb: Ja.. här är det strålande.. och idag lyser solen med sin närvaro…

    Härskarinnan: Ja, det är mysko…

    Kram till er båda

    Pysis

Lämna en kommentar