Uppe tidigt

Idag klev jag upp innan 07.00… fast jag inte börjar jobba förrän klockan 12. För jag ska göra ett pass på sjukgymnastiken klockan 08.00. Så idag blir det ett test om jag kommer att fixa att jobba natt. För då är man i princip igång hela natten.. från 21.00-07.00.

Så det blir ett test idag.. för jag har otroligt mycket att göra idag. Jag ska alltså göra följande.

  • Sjukgymnastik, med massage.
  • Ringa sjukhuset för att byta tiden för min operation. Har nämligen fått tid till 08.30 och bussen är inte på sjukhuset förrän 08.40 så jag ska ringa och höra om det går bra att komma med bussen.. annars får jag byta tid. Sjukhuset har telefontid mellan 8-10. så det är bra att ringa när jag kommer från sjukgymnasten.
  • Ringa ett annat samtal efter klockan 10.
  • Sen börjar jag jobba 12-21. Kommer att gå hem på lunchen.. så då lär maten stå på bordet.

Idag kommer det alltså att vara full rulle på mig… från morgon till kväll. Klarar jag denna dag så kan jag tänka mig att jag kommer att fixa att jobba natt.
Ha det bra där ute.. för det ska jag ha…

Andra bloggar om: , , , ,