I morgon börjar allvaret

För då börjar sonen skolan.

Den älskade maken åker iväg med honom i skolbussen och jag cyklar till skolan. För jag har fått ledigt i morgon. Jag kommer att följa med och det ska bli jättekul och intressant. Sista barnet som börja skolan.

Jobbet idag fungerade mycket bra.. fast jag fick springa som en galning… för vi har en tjöt…

Annars så går livet sakta men säkert framåt…

Jag mår bra.. Jag skiter svart… och jag äter mina heracillin… så jag kommer att överleva även denna penicillinkur…

Ha det gött alla nu

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Lite grejer bara så där…

Idag börjar jag jobba klockan 12.

Har försökt få tag på chefen. Då jag vill vara ledig i morgon. Fast det är lönlöst att försöka.

Ska till glasögonbutiken med sonen. Nya glasögon. Skulle gjorts för ett bra tag sen.. men det har hela tiden kommit annat i vägen… eller så har vi glömt det..

Ingen bra idé med en glömsk person och en med cytohjärna ska leva ihop. Maken är glömsk av naturen och jag har min cytohjärna, som jag får dras med ett par år till…

Funderar skarpt på att lägga in allt i mobilen…

Andra bloggar om: , , , ,