Nu har jag jobbat..

mina 4 timmar. Jobbade mellan 16-20 och det var himla kul. Känns så skönt att vara tillbaka på jobbet igen. Längtar tills man orkar jobba fullt ut… Vill så gärna börja jobba natt igen. För det är så skönt så…

Man märker när man är på jobbet att man faktiskt har saknat det. Även om det ibland är tungt och slitsamt, så trivs man..

Nu ska snart jag göra kväll och gå och lägga mig.. ska upp tidigt i morgon. Får se om jag hinner upp före den älskade maken och sätta på kaffe eller om han vaknar före mig…

Det får ni isåfall veta i morgon…

God natt! Nu väntar Harry Potter på mig…

Andra bloggar om: , , , , , ,

Feberfri

Idag är jag feberfri. Glad och lycklig över detta. Ska jobba mellan 16-20 och ta det lugnt.

Igår var det lite stressigt. Sonen och maken var till fritids och hälsa på. För det blev fritids för att maken ska börja studera i höst. När de var iväg ringde Af så nu ska jag dit den 3 september. Får se hur det blir. Hon är trevlig. Hon jag har på Af. Faktiskt den trevligaste jag har träffat på Af.

Sen var det ju strul upptäckte vi. För det har kommit information om skolan i tidningen. Där stod det att skolskjutslapparna var utskickade och vi började ju undra var vår lapp var. Så maken ringde rektorn och då visade det sig att vi INTE hade skolskjuts. Så nu fick maken ringa till personen som hade hand om detta. Det blev inga problem, för det fanns plats. Så NU har sonen skolskjuts.. himla glad att jag slapp att bråka med kommunen om detta.

Sedan ringde en gammal kompis. Jag skulle på klassfest (återträff med 9:an) men jag inser att jag inte kommer att orka gå. Inte nu.. när jag har ont och går på penicillin. Så jag har meddelat att jag inte kommer. Hej alla i gamla 9H som läser här.. ni får gärna skriva en liten kommentar att ni har varit här och hälsat på.

Idag känner jag mig piggare än jag gjort på flera dar… Tror också att det är för att jag inte har feber och för att det inte gör lika ont i tumörstället.. ok, jag har fortfarande ont.. men inte lika ont som jag hade i tisdags.

Håller även på att läsa Harry Potter. Har hunnit en bra bit. Just nu är det ”Harry Potter och den flammande bägaren” som ligger på mitt nattduksbord. Jag ska ha läst alla 6 till den 21 november.. för då kommer den sista ut på svenska.. och då ska jag streckläsa den.. (fast jag vet vad som händer de olika karaktärerna, fast inte detaljerna).

Ha en bra dag nu alla….

Andra bloggar om: , , , , , , , ,