En dag i skolans värld och rena kärringen

Så.. då har sonen börjat sina första staplande steg i skolans värld. Det kommer att bli jättebra det här…

Fröken är en bra sådan… som det verkar..

Hon hade läst artikeln om mig och min bröstcancer och tyckte att den var bra. Fast den finns inte kvar på nätet att läsa. Tidningen har jag ju kvar.. men orkar inte och dessutom blir det inte snyggt att scanna in den.. Har en gammal tråkscanner nämligen.. så den som inte har läst får skylla sig själv..

Idag är en sån där dag då man känner att jag skulle stannat i sängen.. Jag har alla taggar utåt.. vaknade så och det är inte kul.. fast jag vet vad det beror på.. de där jävla tamoxifenen… Rena rama haggan eller kärring eller vad ni nu kallar en riktigt rugguggla… tvi..

Tror jag ska gå och dra något gammalt över mig…

Andra bloggar om: , , , , , , , ,