Jag orkar inte

.. sitta uppe och titta på fotbollen..

Jävla sjukdom.. varför just nu.. jag vill ju vara aktiv och titta på denna matchen.. men men.. jag får snällt gå och lägga mig.. för nu är jag så trött i kroppen att jag inte orkar sitta uppe mera…

Bläääääää, vilken sjukdom detta är.. jag vill se sverige göra mål.. jag vill se Henrik Larsson.. jag bara vill.. men jag ORKAR inte..

Jag blir frustrerad.. jag lägger en massa negativ energi på att jag inte orkar..

Nu tar jag en god bok och kryper ner i sängen tror jag….

Ha det gött

Ett svar

  1. I have noticed you don’t monetize your page, don’t waste
    your traffic, you can earn additional bucks every month.

    You can use the best adsense alternative for any type of website (they approve all websites), for more details simply search in gooogle: boorfe’s tips monetize your website

Lämna en kommentar