God morgon, idag åker jag

till skåne och skall träffa mina barn och min mor…

Jag och  sonen bor hos mamma och idag blir det hos henne.. imorgon (söndag) åker jag till mina tjejer och berättar för dem. Det kommer nog att bli det tuffaste jag har gjort här i livet.

Samtidigt så kommer jag att försöka dokumentera allt som sker..

Kommer hem på måndag eftermiddag och på tisdag morgon börjar resan…

Denna resa som jag har förståt går över berg och ner i de djupaste klyftor.. den går ibland rakt och ibland är det rena serpentinvägen.. men den har ett mål.. ett stort mål… Jag ska bli frisk… jag ska bli av med min cancer.. Då får vägen dit bli som den blir.. bara jag når mitt mål…. och jag hoppas att ni alla kan följa med på denna resa…

Har även satt upp ett första delmål ..
Mitt första delmål har jag redan satt upp… men det är hemligt för alla utom för mig och maken..

Jag har nämligen tänkt så här…

Mitt huvudmål är att bli frisk och fri från cancern. För att nå detta och må så bra jag kan så måste jag ha delmål.. små saker som finns i omgivningen.. orkar jag dem så är jag en bit på väg mot det stora huvudmålet…

För just nu känns huvudmålet så stort och så avlägset.. att det är svårt att tänka sig så långt fram i tiden… Därav mina små delmål…

Nu ska jag käka frulle.. sen ska jag ta en dusch…

Sen bär det iväg….

Ps. hoppas att mammas  dator funkar och jag kan gå in och skriva ikväll och om morgondagen… annars får ni snällt vänta tills jag kommer hem…

Lämna en kommentar