Nervös

Nu är jag nervös inför morgondagen..

Vet inte riktigt vad som väntar mig.. men jag tar det för vad det är.. det kommer att bli tufft men jag skall kämpa..

Jag har idag ingen aning om hur det kommer att bli att få cytostatika.. har fått en informationsbroschyr om den.. men den var rätt så allmän om cytostatika i allmänhet.. och den biten kan jag…

Hur det sen kommer att bli med illamående, håravfall och trötthet vet jag inte.. men jag har ett litet hum om det.. hur jag sen reagerar vet jag idag inte…

Jag har vänner omkring mig.. men de finns inte här.. de sitter inte vid min sängkant, men de finns…Jag hoppas och tror att de skall finnas för mig även när jag mår som sämst.. och att de då ställer upp.. inte att de kommer när jag är frisk.. utan verkligen finns här nu när jag behöver dem…

Nu skall jag gå och lägga mig.. blir en tuff dag imorgon…

Lämna en kommentar