Vilken dag..

Vaknade 06.25 av väckarklockan.. premedicinerade mina 18 tabletter som jag ska ta 3 timmar innan cyton.. och så mina vanliga 6 + den där kissetabletten..
Idag är min sista dag att få cyto.. innan röntgen den 13 juli och sen ska jag träffa onkologen.. och så får vi se vad han säger.. men som cytosyrran sa.. ”var beredd på en omgång cyto till”… Så jag är helt inställd på 3 månader till med denna typ av medicinering…
Så det kommer rapport när jag väl är hemma i lugn och ro…

Jag håller ju på att försöka få bort katten… Jag hade en spekulant.. men denna personen har nu dragit sig ur.. och jag har lagt ut lite fler krokar.. för jag vågar ju inte ha honom kvar.. kanske jag skulle göra så här.. nä.. skämt åsido.. så om någon vill ha en långhårig, röd, kastrerad hankatt… så får ni skrika till..

Sen läser jag nyheterna.. och jag skrattar åt Aftonbladets rubriksättning på det här.. i förhållande till Svenska Dagbladets… snacka om att skrämma upp folk…

Sen är det så här.. varning gott folk.. länka inte för mycket på era bloggar.. för då kan det gå så här.. detta är skandal.. att de bara orkar hålla på att leta.. vilket jävla samhälle vi lever i.. Så detta är vad som kommer att hända i framtiden…
Så varning för att länka…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

4 svar

  1. Tänker på dig… och katten… han är ju bara en kontaktsökande katt…
    Hade det inte redan funnits för många revirpinkande katter här hade han fått flytta hit… för här finns ingen röd…
    … men katter är inga flockdjur… utan egotripper som kan tolerera artfränder men inget mer!

    Han får otroligt mycket kontakt.. men ändå.. jag kan inte gå runt och bära på honom heller..:-)
    Och jag är livrädd att trilla ihop i en hög igen..
    Kvittar det inte att han är kastrerad? När det gäller revir.. för jag vet inte sånt.. och inte läst något.. eftersom han är en innekatt..
    Kram Pys

  2. Tänker på dig idag! Hoppas du hittar ett bra hem åt katten!
    Kram Barbro

    Det hoppas jag också
    Kram Pys

  3. Håller tummarna för att du slipper fler behandlingar och att du hittar ett bra hem till katten.
    Många kramisar från mig som drar till jobb nu

    Det sket sig….
    Ha det bra på jobbet…
    Kram Pys

  4. Du har verkligen fullt program….

    Skrämselpropaganda verkar vara det som tidningarna basunerar ut numera……
    Satt och bläddrade i Aftonbladet i söndags och sa åt maken: det handlar bara om död och pina…sida upp och sida ner. Man blir fullmatad med sån här skit hela tiden..inte undra på att människor blir deprimerade när man ständigt matas med detta…suck

    Kram

    Nä och att knappt folk reagerar över barn som mår dåligt eller att någon får en dödlig sjukdom..
    Kram Pys

Lämna en kommentar