TENS apparaten

Så här ser den ut:

bild-051

Tittar man på dosan så står det högst upp P6 och det är programmet som jag kör..

Under står det 6:38 det är tiden som är kvar.. den börjar på 10 minuter.. och när jag tar kortet så är det alltså 6 minuter och 38 sekunder kvar innan den slutar..

05.0 är den styrka jag kör just den här gången.. jag kan ställa in vilken styrka jag vill ha.. vilket är jättebra… det gör jag på pilarna som är närmast min hand.. och pilen som är där uppe höjer styrkan och den andra sänker styrkan.. och knappen i mitten är on/off…

Genom att jag kör ett program så stänger den av sig själv efter 10 minuter…

Kanon sak….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Önskar er alla

En riktigt glad påsk på er allihop…

Har sånt hår så jag kan leka med det ordentligt…

Häxfrissa:
bild-047

Har tur som faktisk är en dag efter så här många andra..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,