Kontrollröntgen

Nu har jag åkt buss.. och åkt buss och åkt buss…

Röntgade min höft och bäcken och det var 3 bilder..

och sen har jag åkt buss igen.. och buss igen…

Och nu är jag hemma…

Så nu ska jag fira fredag..

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Ringt en hel del

Nu har jag pratat med cytostatika enheten på KSS.. om mitt illamående..
Jag fick veta att jag ska testa en TENS apparat och därför ska jag träffa sjukgymnasten för utprovning..

Så nu har jag pratat med J som är sjukgymnast och så ska jag träffa henne den 8 april för utprovning av TENS… för samma dag ska jag operera munnen.. lika bra att slå två flugor i ansiktet… än att bara försöka fånga dem…

Jag har också pratat med min underbara kurator och det var så skönt så… vi ska träffas när jag gör cyto nummer 2… den 23 alltså…

För jag ska få cyto en gång i veckan och så en vilovecka.. och så cyto igen en gång i veckan.. och så vilovecka..

Så nu vet jag hur min framtid ser ut….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,