Bloggare om artikeln om Swayze

Idag läser man Aftonbladet, Expressen och Metro..

Jag brukar kolla in de bloggare som har länkat till artikeln.. och idag är inget undantag…

Alla bloggar skriver så bra om cancern.. och om Patrick.. men inte den här bloggen..

Jag blir så arg.. hur fan kan man jämföra svälten i Robinson med cancer??? Jag fattar det inte…
I Robinson kan de ge upp och får då äta sig mätta… hade man gett upp när man får cancer så hamnar man six foot under..
Vilket är att föredra?

Nu kommer säkert min lilla vän och säger att jag är bitter och klagar på folk.. men varsigod.. jag har rätt att gnälla om jag vill…

Ser nu att bloggen är bortplockad… anmäld? Eller för många kommentarer som sa att det var osmakligt? Jag vet inte… men jag har en skärmdump.. så jag ska se hur jag gör…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

En trött dag

Idag är jag helt jävla slut…

Vet inte om det är så att gårdagens övningar gjorde att jag blev så trött.. för när vi hade kommit hem så la jag mig efter maten och jag sov fram till det var ”Rent Hus” på TV.. för det tycker jag är jättekul..

Sen såg jag också Lie to me.. och sen somnade jag igen….

Men nu har jag varit uppe i nästan en hel timme.. och känner att jag nog behöver lägga mig en timmme tilll… så jag säger på återseende…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,