Nu vet jag op-tiden också..

Den 15 april klockan 13.00 får jag återigen en port-a-cath..

Så den är ju bra.. eftersom jag dagen efter återigen ska få cyto…

Snart är jag nog även uppe i gratis sjukresor… dessutom.. för på apoteket och till läkare har jag redan…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Jag blir lite ledsen när jag läser det här

Jag har följt Sabina lite till och från..

Sabina gick över den 31 mars..

Det är nu det som jag inte kan förstå händer…

Innan har Sabina haft runt 200 kommentarer per inlägg… och det är ju trevligt.. dem såg hon.. hon läste och gladdes..

Men så gick då Sabina bort.. hon orkade inte med kampen… utan cancerjäveln vann…
Det är nu det händer… hon har över 1600 kommentarer…

Tänk om hon hade fått alla dem när hon levde…

Jag har så svårt för detta… har man inte kommenterat när personen levde.. då ska man inte komma när personen är död..

Jag vet inte om det bara är jag som tänker så.. men jag kan inte förlika mig med detta…

Skicka gärna en kommentar som bloggaren kan läsa… när den lever.. istället för att beklaga sorgen när bloggaren är borta…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,